23 dagar kvar....


till semester!
Det har varit en lång sommar utan ledighet.
Det har dock gott över förväntan bra.
Jag trodde jag skulle bli vansinnig men det har gott smärtfritt.

Det börjar dock krypa i kroppen på mig nu när det börjar närma sig.
Jag vill börja handla "nödvändigheter" redan nu...
Vem vet vad jag kan få för mig att behöva för att kunna resa bort.
När vi skulle till Thailand vad jag tvungen att köpa ett par reseskor, resejeans och en ny kamera.
Tre helt onödiga ting egentligen. Men på något vis "must have(s)"
Jag har redan handlat en ny bikini dock

Tänkte att denna skulle sitta fint när man fått lite färg och man förhoppningsvis blivit lite mer vältränad efter månadens jättemånga springturer.....
Jag kan, om inte annat, inbilla mig det iaf.

Hörs,hej!

Kommentarer
Postat av: Marion

host host. nu är det 4 dagar kvar. Jag tror jag dör av längtan=)

2011-08-29 @ 10:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0