Fisk


står på menyn här hemma, som alltid när min man är borta

Laxpasta är gott och gör mig mätt som få.

Nu tror jag att jag blir tvungen att rulla ner till stortorget.

Jag tänkte att jag skulle fylla min kropp med nostalgi genom att kolla på storsjöcuppens invigning.

 

OBS!

 

Jag har lärt mig några nya saker på min iphone idag.

Jag har skaffat mig tre appar. Tre riktigt tråkiga appar.

haha eller okej en är skitkul

Jaaaaaaa nu kom jag på "rat on a scooter"

Jag undrade just när Anna ska komma och sova över på min soffa nästa gång så vi kan ha marathon

Nå?

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha åh jag vill snart!! Men vi kommer nog inte hinna spela nå ratt on à scooter för vi kommer göra så mycket annat kul, tex äta nuggets som snacks!! Finns snacksboxen kvar även denna sommar?

2011-07-05 @ 21:19:00
Postat av: Anonym

haha det är iof sig sant. jag har inte kollat in mcdonalds "sommarmeny" så jag vet inte hur den ser ut. Men jag skulle gissa att den finns kvar. Vi gjorde ju att den sålde så bra =)

2011-07-06 @ 06:31:13
URL: http://brainsubstans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0