Härligt


Idag har jag hämtat möbler till balkongen.
Dags att utnyttja den såhär efter snart två år kände vi.
Det ska givetvis inredas lite.
Upp med lite markistyg så man inte känner sig iaktagen av grannar, lite blommor ska ut och kuddar, filtar och ljuslyktor ska få prägla sin mysfaktor där ute.
Efter det kan jag nog tänka mig att sitta där ute med ett kallt klas vitt en varm sommarkväll.

Eftersom vi inte har ens en liten knutta sol på denna sida av lägenheten så är tanken att vi ska få ett litet uterum.




Appropå ingeting.
Varför ändras canal+hits till canal+series så fort en film som jag vill se ska visas?
My kind of luck

Kommentarer
Postat av: mary

där kommer jag hänga mycket nästa vecka ska du veta hihi

2011-07-12 @ 15:58:27
Postat av: Anonym

Wiiiiihoooo

2011-07-13 @ 13:34:11
URL: http://brainsubstans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0