lite lite lite semester


Peter och jag har haft minisemester i helgen.
Vi åkte till Hemsjö i onsdags och bara tagit det lungt och haft det härligt.
Vi har legat och myst i solen, haft picknick i roddbåten, druckit vin, grillat och spelat kort.
En lovley weekend på min favorit plats.
Semestern gav mig givetvis mersmak och jag vet inte hur jag ska kunna hålla legihetsnerverna i skick tills september.






.....
Idag har jag och min man spenderat tre år tillsammans och det har vi firat med att köpa utemöbler till balkongen och ikväll ska vi krypa upp i soffan och äta jorgubbar och bara tycka om varandra extra mycket.
.....
Sist men inte minst...

Grattis till världen bästa storebror som hade födelsedag i fredags.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0