Ska jag vara såhär....


lat länge till eller???
Nu måste jag skärpa till mig om det ska bli nån bra kröpp till Bali.
Jag börjar med några raska kliv runt vårat stor berg.
Fort ska det gå!
Jag har funderat länge på att göra morgonpromenad innan frukost - till jobbet - varje morgon.
Man kan ju fråga sig varför jag är så otroligt mätt och bara funderar på saken?

Jag skriver det här nu vettja:
Från och med imorgon då blir det före-frukost promenad varje vardagsmorgon resten av sommaren.
Det måste ju ge mig en hel del rent kilomässigt? Eller hur Maria? Eller inte ge. Tappa kilon?!
Sen ska jag även börja springa tre gånger i veckan. Som jag gjorde en gång låååångt tillbaka i tiden.
Oj så länge sen.

Landsten, du inspererar mig, eller snarare motiverar i detta sammanhanget.




Gud, ge mig styrka!

Hörs
Hej

Kommentarer
Postat av: maria

Bra Jensa! Gud ja det kommer rinna av dig om du går morgonprommisar 5 dar i veckan o springer 3.. huuuga..



Själv vilade jag från träningen idag, har ätit 2 muffisar o ätit daim.. samt druckit 2 öl.. det kallas SEMESTER! ;)



imorgon back to träningen igen :D



Snart ses viiiii pusss

2011-07-13 @ 22:25:07
Postat av: Anonym

Härligt. Nu blir man mer peppad när man hör det från någon som vet! =)

ååå va härligt, har du fått semester nu? Då gör du alldeles rätt i att avstå en dag för att må gött.

Du ser ut att ha gått ner en väldans massa iaf så en dag skadar ju inte.

Länktar tills vi ses

Puss

2011-07-14 @ 07:41:38
URL: http://brainsubstans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har man semester sååå skönt! Kommer hem till ödd på måndagkväll!



Jodå lite har man gått ner, idag böir det mördarpass för axlar o armar huuuga!!



Längtar tills måndag!! Pusssss

2011-07-14 @ 11:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0