Ljuva morgon


regniga morgon...

Min kropp är alldeles mör.
Dess och jag tog tjuren mellan benen och det känns ännu mer idag än igår.
och med tjuren menar jag att vi gick på ett Body Pump pass i måndags.
Vi har inte varit igång sedan i februari och om jag vill vara i trimm tills Bali, vilket jag vill så är det fan dax.

Vet dock inte hur jag ska våga mig ut, ner till bussen om 15 minuter....
Där kan vi prata tjur, haha kom på nu att man inte säger tjuren mellan benen.
Tyckte att det kändes lite konstigt, givetvis är det tjuren mellan hornen.
Makes no sense annars.

Typiskt att jag inte ens kan lyckas med ett citat.

Ikväll ska jag däremot lyckas med att lägga upp bilder från den otroligt jätte roliga festen i lördags.

NU jobb
hej
hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0