hej

i torsdags var det min födelsedag.
Det firades med tårtkalas.
igår firade jag och peter, att min födelsedag var dagen innan, på sir winston
mellan 16.30 och 00.30. Ja åtta timmar satt vi ute i värmen och åt god mat och drack många öl.
Flera blev vi med tiden så vi hade skrattfest på uteservering igår skulle man kunna säga.

idag kommer tjejerna hit och vi ska fira att min födelsedag har passerat och även skåla för att Line
har kommit hem över sommaren.
Så jag har inhandlat massor av gosaker som plock-snacks.

Vi får se om herr vädergud tillåter oss att ha förkalasa ute eller om vi stannar inne.
Herr vädergud är också den som avgör vad det blir för klädsel.
Köpte en långklänning idag som jag skulle kunna tänka mig om jag får tag i en jeansväst.




Detta skulle kunna vara en alternativ outfit.
Får se om jag får till något med den nya toppen även, kanske shorts??
Aktuääällt!

Nåväl.
Vi hörs
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0